Kup najnowsze modele stylowe i wygodne markowe sportowe trampki!
 

Dostawa i zwroty

Twoja pełna satysfakcja jest naszym najwyższym priorytetem dla długotrwałej współpracy między nami, oferujemy instrukcję zwrotu i wymiany. Zanim zwrócisz towar, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty e-mail w celu omówienia problemu, który masz wcześniej. Przez większość czasu możemy rozwiązać problem, udzielając wsparcia technicznego i nie musisz niczego wysyłać.

Czas wysyłki zależy od miejsca, w którym się znajdujesz i od tego, czy zamówiony produkt znajduje się w magazynie. Powiadomimy Cię o szacowanym czasie dostawy Twojego przedmiotu. Szacowany czas dostawy wynosi 3-5 dni. Możesz śledzić przesyłkę przez Internet. Gdy wyślemy Twoją paczkę, prześlemy Ci wiadomość e-mail z numerem przesyłki. Numer śledzenia będzie dostępny w ciągu 48 godzin.

Zapewniamy 100% satysfakcji z usługi, klient może zwrócić bez podania przyczyny. Klient musi przestrzegać zasad dotyczących zwrotów: Powrót 1. Klient powinien skontaktować się z nami w sprawie autoryzacji zwrotu i zwrotu kosztów lub wymiany informacji. Wydamy autoryzację i podamy adres zwrotny. 2. Nienoszony lub wadliwy towar powinien zostać zwrócony w ciągu 7 dni od daty otrzymania towaru. 3. Towary i paczki muszą być zwrócone w tym samym stanie, gdy zostały odebrane. 4. Klient powinien również umieścić notatkę opisującą numer zamówienia, przyczynę, działanie, historię komunikacji itp. Abyśmy mogli jak najszybciej obsłużyć twoją sprawę zwrotu. 5. Zwroty są zalecane do wysyłki za pośrednictwem przewoźnika nadającego się do śledzenia, takiego jak poczta rejestrowa. Nie ponosimy odpowiedzialności za utratę przesyłki, jeśli zwrócona paczka nie jest możliwa do śledzenia. 6. Opłata za zwrot powinna być opłacona z góry przez klienta. Nie akceptujemy dostawy za pobraniem. Jeśli klient nie zastosuje się do żadnej z zasad, zachowujemy prawo do anulowania usługi zwrotu przez klienta. Zwrot

Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconej paczki zorganizujemy zwrot pieniędzy zgodnie z polityką zwrotów: 1. Opłata pocztowa nie podlega zwrotowi. Odejmiemy koszt wysyłki od kwoty. Jeśli zamówienie jest wysyłką bezpłatną, odliczymy również według rzeczywistych kosztów wysyłki. 2. Jeśli jest to problem z jakością, zaoferujemy W PEŁNY ZWROT. 3. Jeśli zwrot nie nastąpi z powodu problemu z jakością, od kwoty zostanie odjęta 20% opłata za akcje. 4. Jeśli towar zostanie uszkodzony podczas zwrotu, potrącamy koszt szkody odpowiednio. 5. Zwrot może potrwać od jednego do dwóch tygodni i co najmniej jeden cykl rozliczeniowy, aby kwota kredytu pojawiła się na Twoim koncie.

Wymieniać się Po otrzymaniu zwrotu wadliwego towaru skontaktujemy się z Tobą jak najszybciej. 1. Klient powinien zawierać notatkę opisującą numer zamówienia, przyczynę, działanie, historię komunikacji itp. Abyśmy mogli obsłużyć twoją sprawę zwrotu jak najszybciej. 2. Jeśli wymiana wynika z jakości lub naszego błędu, zapłacimy za opłatę za ponowne wysłanie. Z innych powodów wymiany zachowujemy prawo do obciążenia klienta opłatą za ponowne wysłanie.



Powrót
A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | 0-9